English version Αρχική σελίδα Περιεχόμενα του δικτυακού τόπου (site map) Επικοινωνία με τις υπηρεσίες του Δήμου Νάουσας


Με μια ματιά
Δρομολόγια
Φαρμακεία
Πρατήρια καυσίμων
Τράπεζες
Ξενοδοχεία

ΧΑΡΤΕΣ
Γεωγραφικό Πληροφοριακό Σύστημα (GIS) του Δήμου Νάουσας
Χάρτης της πόλης
Χάρτης της περιοχής
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Νάουσας
Επικοινωνία με τις Υπηρεσίες του Δήμου Νάουσας
Δημοτικά έργα που υλοποιεί ή ολοκλήρωσε ο Δήμος Νάουσας
Δρομολόγια Αστικών λεωφορείων, ΚΤΕΛ, ΟΣΕ από και προς τη Νάουσα
Ο Δήμαρχος Νάουσας
Οι δημοτικές υπηρεσίες του Δήμου Νάουσας
Φόρμα υποβολής παρατηρήσεων - ερωτημάτων προς το Δήμο Νάουσας
Η σχολή του Αριστοτέλους στα Ισβόρια Νάουσας
Αξιοθέατα που σας προτείνουμε να επισκευθείτε
Εγγραφή στο μητρώο εθελοντών
Εκτύπωση σελίδας Προσθήκη στα αγαπημένα / σελιδοδίκτες

Συμμετοχή Δημάρχου Νάουσας στο 4ο Export Summit του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βόρειας Ελλάδας

Τρίτη 21 Ιουνίου 2016



Μια ελκυστική και διαδραστική παρουσίαση (δείτε εδώ το σχετικό βίντεο: https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=9a7IokDyGCY) του σχεδιασμού του Δήμου Νάουσας για αναζήτηση, καταγραφή και προώθηση της ταυτότητας ‘Νάουσα’ πραγματοποίησε το απόγευμα της Τετάρτης ο Δήμαρχος Νίκος Κουτσογιάννης, στο 4ο Export Summit του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βόρειας Ελλάδας με τίτλο «Country & Corporate Branding: Enhancing Extroversion». Η εκδήλωση του ΣΕΒΕ έγινε στο ‘Μακεδονία Παλλάς’ με στόχο να αναδείξει τη σημασία του branding για τις ελληνικές επιχειρήσεις και τους δημόσιους φορείς.

 

Σε άμεση επικοινωνία με το κοινό της εκδήλωσης ο Δήμαρχος στη διάρκεια της 15λεπτης εισήγησής του αναζήτησε στοιχεία ενισχυτικά του brand της Νάουσας μέσω εικόνων και αναφορών στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής (ξινόμαυρο, ιστορία-πολιτισμός, γαστρονομία, αποκριά, παραγωγή κ.λπ.), ζητώντας από τους παρευρισκομένους να επιλέξουν με ανάταση των χεριών τους το πιο αντιπροσωπευτικό στοιχείο του τόπου μας, κάτι που εκείνοι έκαναν με μεγάλη προθυμία και συμμετοχή. ΄Νικητές΄ του ιδιότυπου αυτού διαγωνισμού αποδείχθηκαν το ξινόμαυρο κρασί και η φύση της περιοχής.

 

Ο Δήμαρχος ανέφερε επίσης ότι η διοίκηση επιδιώκει σε συνεργασία με όλους τους φορείς του Δήμου και με τη συνδρομή ειδικών (έχει ήδη υπογραφεί σχετική σύμβαση) να καταγράψει σε ένα λευκό χαρτί, να συνδιαμορφώσει και να κτίσει από την αρχή το brand μιας περιοχής που δεν έχει την τύχη της μοναδικότητας, ωστόσο διαθέτει ποικιλία συγκριτικών πλεονεκτημάτων και πλεόνασμα ανθρώπινου δυναμικού και δράσης εδώ και πολλά χρόνια στον πολιτισμό και την παραγωγή της.

 

Στο πάνελ του κεφαλαίου City Branding του συνεδρίου είχαν νωρίτερα κάνει τις δικές τους εισηγήσεις ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης με τον Αντιδήμαρχό του Σπύρο Πέγκα, και η συνεργάτιδα του Δημάρχου Άμστερνταμ Reiniera van Pallandt. Συντονιστής ήταν ο Αναπληρωτής Πρύτανης Οικονομικών του ΑΠΘ Νίκος Βαρσακέλης.

 



ΝΑΟΥΣΑ

Ο τόπος
Παλαιότερη ιστορία
Επανίδρυση
Η Νάουσα σήμερα
Οικονομία
Παιδεία
Πληροφορίες

ΔΗΜΟΣ

Δήμαρχος
Συμβούλια
Οργάνωση
Δημοτικές και τοπικές κοινότητες
Δραστηριότητες - έργα
Επιχειρησιακό πρόγραμμα
Πόθεν έσχες
Κανονισμοί

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η πόλη
Αξιοθέατα
Διαδρομές
Εκδηλώσεις
Μουσεία
Πληροφορίες

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Πηγές
Δήλωση απορρήτου
ΧΡΗΣΤΕΣ
Υπάρχουν 30 επισκέπτες αυτή τη στιγμή στο site
Κέντρο Κοινότητας
Διαύγεια
Προσκλήσεις και προκηρύξεις έργων του Δήμου Νάουσας
Cult-CreaTE Interreg Europe
ΕΣΠΑ 2014-2020
VisitNaoussa.gr
Κέντρο Διά Βίου Μάθησης
Πιστοποιήσεις - διακρίσεις - βραβεία του Δήμου Νάουσας
Δημόσια Διαβούλευση
Kέντρο Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης Δήμου ΝΑΟΥΣΑΣ
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δήμου Νάουσας
Δημοτικό Κολυμβητήριο Νάουσας
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
Πολιτιστικό Κέντρο Σχολής Αριστοτέλους
Παραχώρηση Αιθουσών
online ο Προϋπολογισμός του Δήμου Νάουσας
Γραφήματα Δήμων
ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ

ΚΑΙΡΟΣ